mocanu.ionut@gmail.com Ganduri de digerat...: Ooooooo... femei, doua femei, uite s-o capra...

joi, 24 iunie 2010

Ooooooo... femei, doua femei, uite s-o capra...

Am si eu o intrebare, mai degraba o nelamurire: cum se fac copiii?? ROFL (adica rad rostogolinduma pe podea),no trebuia sa sparg si eu gheata cumva, sper acuma sa nu o fi spart sub mine si sa ma inec,pana mea eu nu stiu sa inot la mal.Sa revenim la oile noastre( asta da vorba de ciobani), exista totusi o nelamurire si anume:daca barbatii care nu respecta femeile si nu le apreciaza la adevarata lor valoare(a femeilor) sunt imediat etichetati de catre ele drept MISOGINI, femeile(unele) care procedeaza la fel cu barbatii, cum sunt denumite, catalogate s.a.m.d. ? 
In lipsa de termeni a la DEX sau mai degraba avand parte de o educatie gen sapte ani d-acasa, cu pauza de un an dupa fiecare doi, barbatii au creat eticheta suprema pentru femeie si anume "curva".Asa cum sarea este un condiment folosit in absolut orice reteta, asa si cu acest cuvant, mai ales cand barbatul e scos din minti nu conteaza de cate ori e folosit , in ce context , el trebuie sa fie prezent.Iar daca la final vei scoate factor comun pe curva, ramane un sir de cuvinte insignifiante si cand barbatul crede ca si-a atins scopul, defapt s-a mai facut cu o eticheta la siviu(am citit de curand un C.V. scris in limba "nu vad ce scriu, dar aud bine") acuma pe langa faptul ca e misogin mai e si prost crescut.Sincer imi este rusine cu astfel de oameni, dar nah daca unii sunt obisnuiti doar cu futaiu cu CURVE calculat cu Xron/sec asta e, noi barbatii mai prosti, cu dragostea, ei cu adrenalina si cu speranta ca maine vor fi ca azi, adica sanatosi din punct de vedere veneric.

Si barbatii si femeile gresesc.Cu totii suntem oameni, ne uram , ne iubim, ne certam, ne impacam , ne jignim, ne combinam, ne casatorim, divortam, toate astea se intampla cu sau fara voia noastra, insa de fiecare data e important sa ne mai pastram in trupul nostru un locusor pasnic, care sa genereze destula energie pentru a o lua  de la capat cand suntem nevoiti, pentru a ne indragosti din nou, pentru a nu face un act criminal, pentru a ne cere scuze cand depasim limitele.
 Sunt barbat deci sunt misogin.De la ideea asta pleaca majoritatea femeilor dar stau si ma gandesc si-mi pun o alta intrebare gen de ce barbatii sunt misogini? sau mai cool , sunt destul de misogin pentru tine ?
Bine eu nu stiu de ce imi pun intrebarile astea , cand defapt femeile sunt cele care trebuie sa se gandeasca mai bine si sa gaseasca raspunsul  inainte de a clasa un barbat.
Probabil persoanele care au citit articolele precedente,m-au si aruncat in oala cu "sarmale misogine".Eu ma consider o persoana care stie sa joace si in atac dar si in aparare, sunt mai degraba adeptul misoginismului selectiv si ocazional.Cum ar putea o persoana care a primit dragostea in suflet si da inapoi mai mult sau mai putin,o persoana careia i s-a taiat creanga de sub el cand ii era lumea mai draga, sa fie misogina?!
Iubesc femeia dar pot sa o si urasc,insa mi se face mila de ea si o iubesc din nou, de mai multe ori chiar, cand pe canapea, cand pe masa , cand in dus, cand ma iubeste doar ea.(observatie: pot sa fiu misogin cand vreau)
Iar acuma bonus pentru totii fanii mei o povestioara din capu al mai mare al meu ca tot am vorbit despre misoginini , femei jignite, barbati jigniti etc, care se numeste asa: "Cand misoginul iubeste o femeie."
"A fost odata ca niciodata un barbat, care a fost primul pe lumea asta, pe numele sau mic Adam.El era foarte fericit, pentru ca era singur, se bucura de natura si de tot ceea cel incojura, mergea la pula goala fara sa-i pese ca-l priveste cineva, mai dadea si cate o laba sanatoasa din cand in cand, ce sa mai viata pe capul lui.Si cand credea el ca e cel mai norocos de pe lume,tocmai cand ii era lui lumea mai draga, apare ea.In acel moment Adam cu mainile in cap si cu fata spre cer scoate primul sau cuvant:"OMG !!!!!" Imediat o voce groasa si cu timbru puternic vine din ceruri :"Upsss, sorry Adam."Eee din acel moment Adam devine Misoginu Adam sau Adam Misoginu, se casatoreste cu ea, insa aceasta refuza sa-i ia numele si sa o cheme Misoginu, ramanand doar cu numele de Eva.La putin timp dupa casatorie vine si primul lor contact intim care s-a desfasurat in felul urmator:ea vine la el cu o mana pe mar si cu cealalta in borcanu cu miere;ii cere fara sa stea pe ganduri sa muste din mar insa Adam refuza zicand ca e interzis sa muste din fructul oprit;la care Eva pentru ca era o femeie agera la minte ii zice:"mai Adam, este vorba despre fructul oprit de mine pentru tine, nu despre acel fruct oprit".Fara sa mai ezite , Adam bea trei beri, isi face putin curaj si incepe sa se infrupte, baga botu si la borcanu cu miere, si mana si ...linguroiu.Dupa un timp,celor doua personaje li se alatura cei doi copii.Intr-o buna zi cand copiii erau mai maricei, curiosi cum sunt copiii cand sunt mici, pun celebra intrebare parintilor:"Mami , tati cum am venit noi pe aceasta lume?" Eva se gandeste,are un moment de repulsie pentru barbat,(cred ca ceva genetic, transmis apoi din generatie in generatie)apoi le zice ca au fost adusi de barza.Pai da ce ea era proasta sa recunoasca meritul barbatului in fata copiilor.Auzind una ca asta Adam are si el un moment de repulsie si cand ii veni randul sa raspunda le zice asa:"Se iau cateva cuburi de gheata, o sticla de Jack, o tarfa ca mata si un prezervativ gaurit si uitam de barza."S-am incalecat pe ea si ne-am dat de-a dura etc.